Dagens LA:3 uppe i Vännäs

 
Första starten på bortaplan idag och jag tänker säga det rakt ut; jag är besviken på procenten. För så dåligt gick han inte och så många missar gjorde vi inte. Det är någon detalj här och där jag kände att det blev lite knas men inte så att det totaltförstörde. En stor miss; andra galoppbågen men annars är jag jättenöjd med vår insats. Stadig i formen, väl framme för skänkeln och viktigast av allt; det var fantastiskt roligt att åka ut och tävla igen! På framridningen log och skrattade jag mest igenom alltihopa då han hoppade runt, flaxade med benen och kändes väldigt taggad. Hade stöttande och fantastiska människor med mig och väl hemma är jag några erfarenheter rikare. Det är bara så synd att allt arbete man lagt ner inte syns i resultaten.. Nya tag, nästa helg LA:1 och LA:4 på hemmaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback