Bra dag på gymmet!

 
Blev ett stenhårt pass på gymmet idag med armar, axlar och rygg som fokuspunkter. Började passet med 3km löpning med lutning på bandet, avslutade sista 500m med 9.0km/h, resterande 8,3km/h. Känns som att det börjar sakta men säkert bli en löpare av mig också! När jag började var jag tvungen att ligga på 7.0km/h för att orka så nog har man förbättrat sig på en månad alltid! Första målet där blir att ha 8.5km/h som grundtempo för att sedan maxa sista biten. Snart där!
Har haft lite problem att hitta tekniken på armar och axlar men idag satt det som en smäck och jag kunde ta ännu mera vikt men kortare set. Hellre kvalité än kvantité. Har dock fortfarande problem med en av övningar, tror det blir att byta ut den en period för att sedan kunna gå tillbaka. Är grymt nöjd med passet då jag verkligen gav 110% rakt igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback