8h stalltjänst och sedan gymmet, aldrig vila!

 
Inte nog med att man har haft stalltjänst i 8h (kroppsarbete hela tiden) så drog jag till gymmet efteråt. Sprang 5km med de sista 3km på 9.0km/h. GRYMT! Känner mig stark och så otroligt motiverad att fortsätta med träningen och uppleva mer resultat!
Brux lokalvård har fått via jobbet en genomgång av övningar som hjälper oss stärka kroppen för att undvika de vanligaste skadorna i jobbet, Många övningar jag kommer att ta vara på! Fick egentid sedan med proffset och fick svar på massvis av frågor, nyttiga tips och fler bra övningar! Är sjukt pepp på allt det nya så vet inte riktigt vad jag ska välja att göra imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback