Mitt liv just nu

 
Jag måste bara få säga att jag älskar mitt liv just nu. Allting flyter på så fantastiskt bra och jag känner mig lyckligt lottad. Min fantastiska ponny har levererat hela våren så imorgon får han välförtjänst åka iväg på bete och sommarlov. För mig själv så kommer jag gå in ännu hårdare med träningen för att nå de resultat jag vill ha och jag tror att det kommer inte bli annat än bra! Utvecklingen går spikrakt uppåt och jag älskar det. Avslutning idag med mina fantastiska ridelever också, tråkigt men det känns som en nytändning att få ett uppehåll, samla mer kraft och inspiration och ge 110% till hösten igen. Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Verona

Härligt! Det är en underbar känsla!

2014-06-12 @ 09:55:56
URL: http://sportkorning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback