God morgon söndag!

 
God morgon söndag!
Känns underbart att verkligen fått sovit ut ordentligt och har ingenting inplanerat idag efter några speciella tider. Ska in till stan och göra några små ärenden, åka ut till ridskolan och tömma boxen på spån och sedan så får jag se om det blir någon träning eller inte. Jag hatar att åka till gymmet med mensvärk; man kan inte ta i till 110% och inte känns det kul att gå runt som en uppsvullen flodhäst heller. Jag hoppas att det går över, annars så blir det helt enkelt en vilodag idag och nya tag imorgon!
 
Träningen i veckan har gått fantastiskt bra! Utvecklingen på benen börjar gå åt rätt håll igen efter en dryg svacka och alla andra muskelgrupper har jag börjat åka 2,5-5kg på. Löpningen går framåt, 5km på under 30min och jag sänker tiden för varje gång. Tjurskallen i mig som kommer fram, både positivt och negativt. Som sagt; allt går bara uppåt just nu och jag har hittat en sträcka utomhus jag ska börja springa för att vara ute mer också. Däremot har man tryckt i sig en massa skit på midsommar och att jag fyllde år i veckan. Nya tag imorgon med det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback