Första bakslaget

Jag börjar själv se resultaten över träningen; vissa muskelgrupper syns tydligare medan vissa tar längre tid. Det måste vara den största motivationen som finns! 
 
För första gången på den här tiden då jag tränat regelbundet kom ett rejält bakslag igår. Benen orkar inget, absolut inget. Började som vanligt på de vikter jag alltid kör på men det gick inte, jag var tvungen att avbryta. Åååh, jag blir så otroligt irriterad då jag är en riktig tjurskalle på gymmet och ger mig alltid tusan på att jag ska klara alla set. Men jag valde att lyssna på kroppen och tog inga fler benövningar. Magen däremot fick ett rejält pass och det gick riktigt bra! När pulsen är riktigt hög efter styrkeövningar känner jag mig extra nöjd. Struntade i löpbandet efteråt, ville inte pressa kroppen till att vika sig ytterliggare. Nu blir det vila från gymmet tills på söndag; då ska jag och arbetskollegan köra igenom det program vi fått av vår PT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback