Såhär ser livet ut nu

Foto: Josefine Gidlund, ca 1 vecka sedan
 
Jag är nu inne på min andra vecka semester och tyvärr har man ingen motivation till att sitta vid en dator mer än nödvändigt när det har varit sånt fantastiskt väder! Jag har mest bara legat på stranden och njutit av livet, tagit vara på dessa fantastiska sommarnätter, börjat toppa träningen och ridit igång min ponny. Han är inte helt igång än men vi galopperar lite smått. Under senaste veckan då det varit så otroligt varmt har jag inte gjort mer än joggat honom på kvällarna eller morgonarna för hans egen skull. På söndag flyttar vi tillbaka till ridskolan och då finns även ridhuset tillgängligt vid de värsta värmeböljorna. Så vi joggar på och gör inte något mer seriöst än så tills det finns bättre träningsmöjligheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback