Personbästa på löprundan

 
Sprang i måndags och sprang idag! I måndags var det riktigt tung, benen kändes som blyklumpar och varje steg tog emot. Men tjurskallen i mig var framme och jag slutförde rundan. Idag kändes det såå mycket enklare! Och det märktes sista 2km, tror vi tog dom på ca 7,50min! Helt sjukt vilken förbättring sen sist! Den tiden är bara att drömma om, men plötsligt händer det! AWESOME!
 

 
Ett tips till alla som ska börja löpa eller gör det redan men det går tungt; förbjud negativa tankar under löpningen. Tänk inte "det går så tungt", "fy tusan så jobbigt det är" eller liknande. När det tar emot tänker jag alltid "det ska göra ont", "kämpa nu för f*n" eller "nu fixar du det här!" och det går plötsligt lättare. Tänk alltid positivt, då blir det en positiv upplevelse också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback