God morgon tisdag!

Foto: Josefine Gidlund, tävling i Vännäs under våren 2014
 
God morgon!
Känner mig full av energi, full av förväntan, motivation och inspiration. Ett pirr i magen och lyckorus som sköljer över mig. Löprundan igår gick över förväntan fantastiskt bra, vi körde ett varv långa rundan utan uppehåll och avslutade sedan med den korta. Otroligt bra för kroppen med mjukt underlag och mycket upp- och nerförsbackar + rötter och stenar som gör att man måste lyfta på fötterna. Vi gör om det i slutet på veckan, underbart! Idag blir det gymmet för min del, blir att jobba axlar + armar + rygg. Får se hur kroppen mår om jag tar en tur på löpbandet efteråt.
 
Hälsade på min fantastiska ponny igår, nu börjar han bli för rund kan jag tycka så i början av nästa vecka ska igångsättningen påbörjas. Jag har inte bråttom utan kommer att skritta han 1-1,5 vecka innan traven läggs in, både för hand och från ryggen. Ska ta han på lina någon av första dagarna och se hur han rör sig något varv i traven bara för att se så han är fräsch. Dags att börja jobba för höstens tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback