Efter en paus från gymmet är jag tillbaka starkare än någonsin

 
 
Två dagar i rad nu som jag besökt gymmet och svetten har aldrig runnit så mycket som dessa ggr! Jag tror på att man måste ta en paus/vila från träningen ibland för att kroppen ska återhämta sig och komma tillbaka starkare än förr! Nu när det varit så fint väder har jag prioriterat löpspåret istället för gymmet och jag har fått upp flåset riktigt bra, börjat hitta tekniken i löpningen (eller som vi hästmänniskor säger och som jag tänker; jag har börjat hitta takten ;) ) och även den rena glädjen. Jag älskar att ta löpskorna, plugga in hörlurarna med rockmusik i öronen och bara låta benen gå. Jag kanske inte är den snabbaste löparen i spåret men nog är jag en av de mest målmedvetna! Så imorgon tror jag att det blir en löptur utomhus, var det bär har jag inte bestämt men träningen ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback