Då kör vi igång då!

 
Dags att skritta igång ponnyerna! Eller ja, min ska igång, Cocco ska mest röra på sig för att magen inte ska bli för stor så att hon måste rulla fram. Det roliga är att Lucifer har fått mer mage än Cocco, det skiljer runt 4 hål sedan sist jag red honom, bra där... Roligaste måste ändå ha varit att sadeln gled runt när jag skulle hoppa upp för att han har blivit så rund, hahaha! Jag får träna på kvickheten där känner jag ;) Tur att han står still och mest suckar åt att man hänger lite fint sådär på sidan. Dock var han dryg också under skritturen; ner i diket, ville inte gå fram, bajsade mitt i vägen m.m. Imorgon blir det nog bara att hålla i ett spö så vi slipper bråka halva vägen, känns inte riktigt kul att behöva bli irriterad på honom det första som händer... Men mysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback