MOTIVERAD!

Foto: Sara Bylund
 
Just nu känner jag mig så otroligt motiverad att kicka igång 2014! Vilket jag redan gjort på sätt och vis ;) Snart har jag första projektet i land (alla kontrakt är påskrivna), nu är det bara lite grejer som ska hem så kan jag berätta för hela världen vad jag kommer göra :D
Är otroligt motiverad för att utvecklas med min häst detta år också; tävlingar börjar planeras in, jag är nu inbokad på hoppträningar varannan vecka och likaså dressyr- och körträningar. Jobbigt när man har tre grenar att hålla igång i! Sedan ska jag även börja rida så ofta jag kan och har möjlighet på ridskolans drop in ridning på ridskolehästarna för att få rida andra hästar också! Mycket för att rida de ponnyer jag inte har suttit på för att kunna lära ut till eleverna på bästa sätt och för att utveckla min egen ridning. Rider första gången nästa fredag, hmm.. Vilken häst/ponny kommer jag rida? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback