För att nå målen måste man satsa

 
En ny resa börjar idag och det kommer bli en av de tuffaste jag kommer att göra. Under 20 veckor kommer jag att ta träningen till nya nivåer, ändra på allt som har med mat att göra och verkligen ge 110%. Resultat måste uppnås snabbare än tidigare och jag ger mig inte förrän målen är nådda. Ska jag klara av toughest gäller det att bygga upp kroppen till bästa tänkbara form (och nå drömkroppen); då måste i princip allt i livet ändras. Jag hoppas att de människor jag har omkring mig kommer att stötta, peppa och vara med mig på den här resan. Dom som inte vill behöver inte det heller, men då vill inte jag höra en massa negativ skit om att "det är inte bra", "ska du verkligen offra så mycket?" m.m. Ni som vill följa resan kommer att få läsa om allt här på bloggen; allt positivt, allt negativt, alla resultat, mina tankar, träningspass. Även på instagram kommer det gå att följa mig.
 
Vill jag verkligen göra det här? Oh yes I will!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback