30/12 | Dag 4 | Min resa

Dagsformen från morgonen innan jag drog på gymmet. Några små konturer syns, hoppas på utveckling i januari och förhoppningsvis syns det ännu mer då! 
 
Humör: Positivt tänkande idag! Känner mig stark och otroligt duktig! Heja heja!
Mat: All mättnadskänslan från julmaten är som bortblåst och nu börjar kampen mot att låta bli att gå och småäta bara för att. Dags att lära känna sin kropp för att veta om man är hungrig eller uttråkad. Ska även ladda med en mängd nyttiga mellanmål för att överleva dagarna. 
Träning: 20min spinning på morgonen. Fixade 1mil/20.02, gav verkligen 100% men ack vad det tog emot vissa stunder då träningsvärken kom som ett brev på posten efter gårdagens gym. Imorgon blir det vila och återhämtning = musklerna byggs upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback