29/12 | Dag 3 | Min resa

 
Humör: Det märks att kroppen genomgår förändringar; både den nya kosten och att all vätska från pms-perioden är på väg bort. Det händer väldigt mycket och jag känner mig lättirriterad. Dock känns det alltid bättre på gymmet, i stallet eller med kompisar.
Mat: Tycker fortfarande att jag får i mig bra och god kost. Men det jobbigaste av allt är när man ska äta middag med kompisar och sedan se på film. Men jag tog mig igenom det med bravur och höll mig till min kostplan till 110%.
Träning: Ben, rumpa och mage på gymmet. Otroligt bra tryck i vader, rumpa och mage, fick inte riktigt kontakt med de övriga. Dock kan jag säga att det känns idag, träningsvärk från midjan och ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback