28/12 | Dag 2 | Min resa

En liten bula börjar synas på armen i alla fall!
 
Humör: Bättre än igår, kroppen börjar återställa sig till det normala och då blir energinivån även högre.
Mat: Smoothie vid 7 innan träningen, sedan gröt efteråt för att få tillbaka energi. Viktigt att fylla på alla depåer för att man ska orka med träningen. Det som gör skillnad är att man fyller på med rätt mat.
Träning: Hoppträning + armar, axlar, rygg, bröst + 5km spinning. Skulle inte vilja säga att jag tog ut mig totalt på hoppträningen då det blir vila mellan varven och musklerna blir inte så slut. Men när man väl är igång så kommer flåset upp. Drog till gymmet efteråt för att jobba överkroppen: axlar och triceps pumpade på väldigt bra, dock mycket trögare med rygg och biceps som jag i vanliga fall brukar ha lättare för. Musklerna tog ut sig och jag kände mig nöjd och mör efteråt. Avslutade med att cykla 5km för flåset skull. ALLTID kondition efter styrka, då har man mer energi till styrkeövningarna och det ger mer till musklerna.
 
Även huvudet har fått ro; har städat toaletten, dammsugit hela lägenheten och röjt upp en hel del. Det känns alltid bättre att komma hem till ett hem med ordning och reda där man kan slappna av. Ikväll blir det besök av Julia, förhoppningsvis en kopp kaffe på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback