27/12 | Dag 1 | Min resa

 
Humör: Fortfarande lika peppad som när jag beslutade mig för att göra detta. Något svullen och irriterad för inget på grund av PMS så hoppas att det känns bättre när det är över.
Mat: Är fortfarande otroligt mätt och nöjd efter julmaten men har hållit mig till min plan hela dagen. Lär bli mer frustration när den värsta mättheten har försvunnit.
Träning: Hoppträning med hästen. Inhandlandet av mat tog tiden från ett pass på gymmet denna dag.
 
Imorgon blir det två pass; först hoppträning med hästen och därefter gymmet. Har även redan nu fixat iordning frukost att äta före och efter hoppträningen imorgon då den är så pass tidig. Heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback