Vilovecka

 
Just nu tar jag en skön vilovecka från träning. Det har jag inte gjort sedan april. Jag har alltså tränat 4-6 dagar i veckan i 3,5 månad. Men nu orkar inte kroppen, den känns utpumpad och inte sig själv. Jag väljer att lyssna på den och fokusera på annat istället. Promenader är det jag ägnar mig åt nu för stunden. Till veckan börjar jobbet och jag har en massa annat som ska hinnas med också; möten, extrajobb, hästen, instruktörstjänst m.m. Men det är okej att hoppa träningen, det är inte av lathet jag väljer bort det. För kroppen och huvudet behöver även vila. Sedan kommer jag tillbaka starkare än tidigare och med mer motivation. Det låter mer än okej i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback