Tidigt morgonpass

 
Vaknade av att åskan mullrade på rätt så bra tidigt imorse, då jag ändå skulle upp i tid var det lika bra att stiga upp och åka iväg till gymmet. Armar, rygg och axlar fick ett fint pass där musklerna skakade rejält på slutet. Kände mig bara tvungen att köra squatsen också, hahaha! Tänkte lägga lite mer krut där och köra det varje pass på gymmet för att resultaten ska komma snabbare. Spännande med expriment som man styr själv!
 

 
Ska jag vara helt ärlig så har det börjat hända mer och mer. Alla delar av kroppen har börja förändras, bygga muskler och bli starkare. Det kanske inte syns jättetydligt men när byxor som satt jättetajt tidigare sitter lagomt tajt, när tröjor börjar kännas stora och när man ser en helt ny människa framför sig i spegeln så ökar motivationen ännu mer! Jag tänker inte gå på någon diet eller liknande, det får ta den tid det tar men till slut så står jag där med facit i hand om att allt går bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback