Tänk så glad man kan bli för något så enkelt

 
Startade denna fantastiska måndag med ett pass på gymmet. Sprang 3km på löpbandet med hög puls, växlade mellan grundtempot, gruntempot + lutning och intervall x-hundrameter med hög hastighet. Det tog kan jag säga och jag var tvungen att vila innan jag gick på styrkeövningarna; rygg, armar och axlar. Vet dock inte vad som hände men axlarna + nacken sa ifrån så det blev bara en övning då jag inte ville riskera någon skada/överansträngning. Resterande pumpade jag på riktigt bra och sista rep så skakade musklerna. Såna pass är helt underbara!
 

 
Idag när jag kom till stallet fick jag en oväntad men ack så fantastisk överaskning. En person kom fram och sa att resultaten efter träningen syns och jag blev otroligt glad över att höra det! Efter 4 månader så börjar resultaten synas för andra än bara mig själv och det är en fantastisk känsla! Just att berömma folk för det arbete dom gör eller varför inte bara för den person dom är, det är vi människor otroligt dåliga på. Varför inte bara säga något så enkelt som "du är så bra!", "vad fin du är idag!" eller "jag ser hur mycket du kämpar med arbetet, du gör ett grymt jobb!". Beröm folk i din närhet, säg en fin komplimang eller bara ge människan en kram. Det är bland det finaste vi människor kan göra och vi borde göra det oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback