Stalltjänst i 8h och sedan gymmet

 
Började dagen 06.00 med stalltjänst i 8h på ridskolan. Allt flöt på väldigt bra och det kändes knappt att man jobbade. Hann t.o.m. att rida ponnyn innan lunch; ut i skogen för konditionsträning (benstyrka för ryttaren) och galoppen han la upp var inte nådig. Tryck bakifrån med en bärighet som heter duga och ett bra flås hela vägen. Just häggesrundan är bra för att det är så mycket skritt på slutet; hästarna hinner varva ner ett bra tag innan det är dags att avsluta. 
 
Direkt efter stalltjänsten dor jag direkt på gymmet för ett arm + ryggpass! Brände på riktigt bra i alla muskler, har dock tappat lite på vissa områden men det tror jag bara tar någon gång till så är jag tillbaka där jag var innan vilan. Jag ser verkligen fram emot vad den här hösten har att erbjuda och var resan med träning kommer att ta mig!
 

 
Nu sitter jag här i pyjamas, har två tvättmaskiner igång, ser på Grease som går på tv och ska snart börja med en lyxmiddag; lax, couscous sallad och en krabbröra. Älska livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback