Plaska på djupt vatten

 
Jag har glömt hur fantastiskt mysigt det är att bada med hästarna, speciellt mitt sjöodjur till ponny! Jag och Stella drog iväg med hästarna till Hamptjärn och plaskade runt. Till vår "förvåning" blev vi väldigt blöta om fötter och ben då hästarna gick för långt ut (därav mitt snygga skänkelläge på bilden). Åååh, så synd att det inte var strålande sol! Då hade bikinin åkt på och jag hade utan tvekan simmat runt i sjön med sjömonstret. Han tvekar inte, han hade lätt farit ut på det djupa, lekt ubåt för att sedan dyka. Hahahaha, han är för skön min ponny! :D
 
Mycket skritt idag med lite trav och galopp, nyttigt för hästarna med mycket skritt också och bra för ryttarna som kan sitta och snacka skit ett bra tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback