Jag älskar livet

 
Idag blev det en sån där dag där jag accepterar att motivationen inte alltid är på topp med träning. Tanken var att ta mig till gymmet imorse och springa intervaller men allt tog verkligen emot. Så jag tog en powerwalk med "Vakna med NRJ" i öronen och det kändes så mycket bättre. Ibland behöver man göra något annat, bryta mönstret och sedan komma igen för att hålla motivationen igång. Nya tag imorgon!
 
Istället har jag fått en massa jobb bortgjord; planeringen för tävlingsgruppen, planering för HFA, blanketter påskrivna för T-sek, medlemsmöte planerat m.m. Känns bra att mycket är bortgjort, det som är kvar vad jag vet är att göra planeringen för mina egna grupper på onsdagar. Snart dags till stallet för att skriva på ännu mer papper, umgås med min fantastiska häst och sedan styrelsemöte resterande del av kvällen. Jag är så inspirerad att kicka igång hösten nu så det finns inte! För att peppa igång alla andra också så har jag tagit upp en massa positiva saker att tänka på!
 
Tack sommaren för...
  • ...det fantastiska väder som du har bjudit på!
  • ...att jag är brunare än på många år
  • ...att jag fått mer tid till mina vänner
  • ...att jag är mer utvilad än på många år
Hösten, jag ser fram emot...
  • ...att få tända en massa ljus, mysa ner under en filt och se på film
  • ...regniga höstdagar där man bara myser inomhus med vänner
  • ...att få se min kropp förändras, bygga muskler och bli stark
  • ...stenhårda dressyrträningar
  • ...fantastiskt roliga hoppträningar som jag går ifrån med ett leende på läpparna
  • ...givande träningar för mig som tränare med mina nya elever för terminen
  • ...inspirerande möten i alla dess former som får mig att växa som person
  • ...fikastunder med mina vänner där vi pratar om allt mellan himmel och jord
Vad vill ni lägga till på era listor? Berätta! Inspirera mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback