Get fit, don't quit!

 
Äntigen tillbaka på gymmet! Oj vad jag har saknat att verkligen pumpa musklerna, känna hur det börjar bränna mot slutet av setena och knappt kunna gå uppför trappen på väg ut. Magmusklerna brände på otroligt bra dom med, har jag inte träningsvärk imorgon är det ett under. 
 
Fick ett mail av sportcenter också att kvällspassen släpps nästa vecka + det nya bokningssystemet. Jag håller tummarna för kvällspass som faller mig i smaken, det skulle passa så otroligt bra i mitt liv. Först jobba, sedan stallet och avsluta dagen med ett rejält träningspass. Speciellt i vinter när lektionerna ofta börjar 17.00 och sedan är ridhuset upptaget till sent på kvällen. Nu taggar vi igång vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback