Dags att börja bygga mer magmuskler

 
Dflex your body, blogg på aftonbladet!
 
Hade ställt väckarklockan på 08.30 för att kunna åka iväg till gymmet på morgon = lite folk = jag vågar testa nya övningar. Jag vet inte varför men jag vill kunna testa övningar i lugn och ro utan en massa folk runt omkring och en hög ljudnivå. Jag följer en blogg med inriktning träning på aftonbladet som släppte en ny video för några dagar sedan och jag blev genast motiverad till att testa det passet själv! Fullt fokus på magen med lite pulshöjare emellan varje övning. Dock valde jag 15 reps på kettlbells istället för 10 för att kämpa ännu mer sista svängen! 3 varv och svetten rann fint efter sista kan jag säga. Detta ska jag fortsätta med!

Kommentarer
Postat av: Ida Barsk

Gud vad skönt! Hade själv velat gymma, eftersom jag tycker det är så mycket roligare än att träna ute i naturen.. Dock har jag inte råd. Inte lätt att leva på studiebidrag ;) Plus att jag verkligen hatar att träna tillsammans med folk.. haha. Så jag får hålla mig till skogen, jag!

Svar: Men det fungerar ju utmärkt det också! :) Mycket av övningarna man gör i gymmet kan man göra utomhus också! Löpning + använda den egna kroppen vid styrketräning :)
Pernilla Larsson

2014-08-31 @ 17:10:09
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback