Privatlektion för två duktiga tjejer

Jag håller privatlektion för Klara och busponnyn. Bilden är lånad från caprilli.se med tillstånd.
 
Fick det roliga uppdraget att ha privatlektion idag för två tjejer; en av mina elever och hennes kompis. Dressyr och barbacka dessutom! Jag lever mig verkligen in i lektionen och tappar tid och rum totalt. Hör knappt om det är någon som kommer och går på läktaren och jag är 110% fokuserad. Det ger så mycket att ha privatlektioner för eleverna då man kan ge så pass mycket mer hjälp och sin fulla fokusering. Effekterna och resultatet som kommer är en sån fantastisk belöning!
 
Vill du rida privatlektion för mig på någon av ridskolans hästar och ponnyer eller på din egna? Kontakta mig på [email protected] så bestämmer vi dag och tid som passar båda! Från och med denna terminen ger även jag ut privatlektioner på ridskolan! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Det är så roligt att rida för dig, Pernilla för du är alltid så engagerad och positiv och jag lär mig något nytt varje gång! :)

Svar: Åååh, dina ord värmer! Oj vad roligt att höra! Man blir mer engagerad då eleverna är det! :)
Pernilla Larsson

2013-10-05 @ 20:23:18
URL: http://caprilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback