Helgen kan börja

 
Äntligen helg! Har haft riktigt tuffa dagar på jobbet denna vecka men äntligen kan jag andas ut och ta det lugnt. Har haft tur att fått jobba med Lovisa hela veckan, bästa vänner får en alltid att skratta och slappna av än hur stressad man är! Så just nu är huvudet är verkligen upp och ner och kroppen totalt utpumpad. Nacke och axlar spända och hårda som sten efter all stress då jag omedvetet dragit upp axlarna och spänt dom. Vilken tur att jag har så snälla vänner så jag ska få massage ikväll i utbyte mot middag! Ska göra allt för att jag verkligen ska slappna av ikväll; se på "Hela Sverige bakar", tända ljus, choklad och god mat. 
 
Red min fina häst barbacka idag. Min första tanke var att det skulle ta tid att hitta rytmen och balansen igen efter ett sånt långt uppehåll från den sortens ridning men det klickade direkt och allt flöt på under hela ridpasset! Skänkelvikning, galoppfattning, övergångar, ökad trav, samlad trav... Min ponny vet verkligen hur man får matte på bra och glatt humör igen! Nu kan jag börja helgen med en positiv känsla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välbehövligt. Ät lite choklad för mig oxå.

2013-09-20 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback