Härliga tisdag!

 
God morgon! <3
Är precis på väg till jobbet och taggad för en ny härlig dag! Efter jobbet åker jag direkt ut till stallet för ett härligt konditionspass ute i skogen på min fina ponny. Känns som att vi har ridit dressyr i flera veckor så det känns bra med skogen en dag :D Väl hemma blir det myskväll i soffan med god middag (förhoppningsvis), tända ljus, mys under filten och kl. 20.00 är det torsk på tuben (inte torsk på tallin som jag så fint uttryckte det häromdagen...) som är ett helt underbart program!
 

 
Jag: Vet du? Jag såg ett jättebra program häromdagen! Torsk på tallin heter det!
Ida: Eeh... Okej? Vad är det?
Jag: Dom visar en massa roliga klipp från youtube! Tobbe Trollkarl är med!
Ida: Menar du inte Torsk på tuben..? Torsk på tallin är ju från typ tidigt 90-tal...
Jag: .......
Ida: HAHAHAHAHA!
 
Typ så var det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tönt. när ska vi baka chokladtårta?

Svar: När kan vi? :D
Pernilla Larsson

2013-09-24 @ 16:08:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback