Glömmer dagens tävling

Foto: Josefine Gidlund
 
Tävlingen idag nere i Kramfors gick inte alls bra. Tar med mig det som kändes bra och glömmer det andra. Trodde verkligen att vi hade tagit ett steg framåt igen och att det skulle visa sig på tävlingen men det vara snarare två steg bakåt. Nej, känns inte alls bra. Så jag har tagit beslutet att vi lägger tävlingsbiten på is ett bra tag framöver, i alla fall till nästa år. Nu ska vi fokusera på träningarna och få till känslan till 110% där. Både han och jag måste bli starkare så att vi orkar mer och mycket galopp utomhus blir det. Nej, nu taggar vi om. Har en helt fantastisk höst och vinter att se fram emot med en massa inspirerande träningar!

Kommentarer
Postat av: emilie

Så hiiimla fin han är!!

Svar: Visst är han min lille biff :D
Pernilla Larsson

2013-09-28 @ 21:04:08
URL: http://emjc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback