1 september

Bildkälla
 
1 september och startskottet för hösten har gått. Känner mig så otroligt peppad inför träningssäsongen som drar igång nu! Har kört igång med träningen igen och bara den här veckan har jag varit ute och sprungit fyra ggr! Måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv som gör en sådan kanonstart! Ju starkare hästen blir dessto starkare måste jag bli för att kunna hjälpa till att utveckla och plocka fram hans kapacitet. När jag ser var vi är just nu så kan jag knappt vänta för att se var vi är om ett halvår, i början av mars när tävlingssäsongen närmar sig. Båda kommer vara starkare och mer redo än någonsin att ha ett fantastiskt tävlingsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback