Mycket senaste dagarna

Foto: Teresé Nordenmark, jag och min fina på gårdagens promenad
 
Det har varit väldigt mycket senaste dagarna, men roliga dagar! Gunilla-träning i söndags (som gick såååå bra!), uteritt i måndags med älgsafari (en tjur, en ko och en kalv rör sig i området för tillfället), barbackadressyren (som också gick kanonbra!) och styrelsemöte & slutligen igår en promenad och lektioner 17.00-20.00 (som gick fantastiskt bra!). Hahaha, känns som att jag är väldigt positiv med allt just nu men det är precis så som det känns. Livet rullar på och allt är så vackert utomhus nu. Älskar hösten och alla dess färger, tror att jag måste ta med mig kameran ut i helgen och visa mina guldställen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback