Svar på fråga



Då ber jag om ursäkt om jag varit otydlig i mina åsikter. Jag håller med om att det är dubbelmoral att säga åt andra att vänta på en person när jag själv inte haft ett förhållande som varat än idag, men det var inte riktigt så jag menade. Det jag vill få fram är att man ska vänta tills det känns rätt, och det var det jag gjorde men till slut fungerade förhållandet inte längre helt enkelt. Det var rätt då. Det kan man aldrig veta före, eller hur? Jag lyfter på hatten till dom som hittat rätt direkt, men inte ser jag något fel i att man måste kyssa några grodor innan man hittar sin livs kärlek heller. Sista meningen ska nog omformuleras till "jag vågar vänta på kärleken, gör du?". Hela inlägget var inte bara baserat på sex heller, även fast stor del handlade om det. Jag väntar på att hitta mannen jag ska leva med, att få bli sådär barnsligt kär men bara för det tänker jag inte stressa fram det. Det är bra att få andra ögon på det man skriver så man ser det från flera vinklar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback