Liten detalj = ingen tävling?

Foto: Josefine Gidlund, från augustitävlingarna
 
Lilleman fick som sagt på sig vinterskorna igår vilket känns jätteskönt att han har brodd nu när halkan är framme. Dock har vi ett liten detalj jag inte är så glad över; då han gått barfota i snart 5 månader så har ena bakhoven blivit varm på grund av skon så han vilar tills hoven är kall igen. Det var samma sak då vi slog på bakskorna första gången; han var varm första dagarna efteråt men sedan fungerade det utan problem! Så är han varm imorgon så blir det att jag skrittar för hand och stryker mig från tävlingen på söndag. Jag vill att det ska kännas bra och vi ska vara 110% redo för tävling, inte bara tävla för att. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Får man fråga varför du inte har han med skor året om? :b

2013-11-20 @ 22:40:50
URL: http://mightybouncer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback