Bara tjejer på UH..?

 
Hej! 
Jag såg att det var "tjekväll" på stallet på lördag. Jag undrar bara... får inga killar komma..? Tyckte bara det kanske inte är så kul för killarna som rider och vill prata:) 

Däremot tycker jag att idén är huuuur bra som helst!!! Det finns många i stallet jag skulle kunna tänka mig att prata med, men det är svårt att hitta rätt tillfälle, så detta borde ni verkligen fortsätta med!! :D
 
Svar: Hallå! Jag tror att tjejer har lättare att våga fråga och våga prata om just killar och kärlek om det bara är tjejer med. Självklart hade jag anordnat något liknande för killar också OM det funnits underlag för det. Men tyvärr är det väldigt få som rider och ännu färre som kommer på HFAs aktiviteter. Sedan kan jag känna att det kanske känns bättre och tryggare för killar att prata med just en vuxen kompis som är kille. Det kanske är något en killrik förening kan dra igång? ;)
 
Vad roligt att du gillar idén! Jag hoppas att vi ses där då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback