2014 kommer att bli HFAs år

 
Jag jobbar för fullt med nya projekt inför 2014, och alla kommer att gälla HFA. Ett är rätt så stort, eller faktiskt jättestort. Det ligger ju nu på bordet för beslut hos vissa viktiga personer och går det igenom så kommer en av mina drömmar att gå i uppfyllelse. Jag är så inspirerad, motiverad och peppad att få allt att gå i lås! Det kommer bli awesome bara jag får ett godkännande att köra igång!
Ett till projekt jag jobbar för fullt med är något liknande och kommer bli klockrent bara jag får ner alla tankar på papper och lyckas strukturera upp det. Väldigt mycket idéer om samma projekt, måste bara få dom att gå ihop så kommer det bli bland det bästa jag gjort. 2014, jag kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback