Sommarcupen omg. 1 | Filmer

 
 
 
80cm
Var så sjukt nervös inför denna klass, kanske just för att vi debuterar på hoppbanan efter sisådär 5-6år borta från den? Började inte rida förrän efter fjärde hindret. Konstiga språng rakt igenom, Sista två hindrena som vi kom rätt på = jag red som jag skulle. Otroligt nöjd med hans insats ändå! :)
 
 
 
90cm
Vet Inte var jag ska börja, sjukt taggad inför denna klass men glömde rida första två hindrena men därefter kom vi igång och den känslan. Ååh, underbara häst! Ja, ni kan stänga ljudet, jag pratar hela ritten igenom. Jag gör det när adrenalinet pumpar och vinnarskallen är igång, hahahha! Tekniken över oxrarna, to die for!
 
 
Ritten i 0.90m klassen resulterade i en andra placering! :D Underbara ångvält!
Foto: Ida Hallebjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback