Middag på public

Jag kan verkligen inte vara seriös på bilder. JAG. KAN. INTE.
 
Har precis kommit hem efter middag på public med föräldrarna. Känns alltid lika ovant att dra på sig vanliga kläder och inte stall- eller jobbkläder. Haha, skadad? Ja! Tre-rätters med en efterrätt i chokladens tecken, blev lite inspirerad så nästa som jag bjuder hem på middag ska absolut få en efterrätt i samma stil ;) 
 
Hux flux så har jag dressyrträning imorgon för Linda Olsson. Ska bli intressant att se vad hon får fram från oss då hon alltid velat se "det lilla extra" på tävlingar så förhoppningsvis får hon fram just det och känslan :) Kommer bli awesome! Sedan ska jag även hinna med en massa fika hos föräldrarna med släktingar och jobba kväll/natt på Brux. Sedärja, och jag har sagt hela veckan att detta blir en lugn helg...

Kommentarer
Postat av: Josefine

HÅRDROCK

2013-05-17 @ 21:52:51
URL: http://josefinegidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback