Buffalo Mulle lite till

 
Lusens personlighet blir bara tydligare och tydligare, snart är han Buffalo Mulle till 110%. Igår stod jag och borstade han som vanligt i boxen med boxdörren något öppen. Han vet tydligt var gränsen går hur långt han får gå och respekterar den gränsen. Trodde jag... När jag som minst anade det tog han sats och for iväg som skjuten ur en kanon rakt ut i stallet där det är människor och hästar överallt. Han försvinner in i en box, jag löper efter och "Lucifeeeeeeeeeeeeer!!!". Inne i boxen får jag inte tag på honom för han springer runt, runt, runt och tycker det är störtroligt. Till slut får jag tag på honom och leder tillbaka han till sin box med allas skratt runt oss. Hahahaha, ser bara framför mig alla bilder på Molly och Mulle i min häst när hon jagar sin ponny. Precis så såg vi ut! :D

Kommentarer
Postat av: Elvira - Baraelvira.se

Vilken maffig häst du har!

Svar: Tack! Roligt att höra från någon utifrån! :)
Pernilla Larsson

2013-06-02 @ 20:26:13
URL: http://baraelvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback