Träningar på gång

Foto: Viktoria Westin, försök till galoppombyte 2012
 
Vi har mycket roligt att se fram emot nu! :D 30-31 mars har vi Gunillaträning, 4 april hoppar vi första omgången av månadsträningen för Camilla och 6-7 april ska vi för första gången vara med på Erikträningen! :D Känner mig otroligt peppad inför vårens träningar och tävlingar. Nu när det är klart att jag kommer iväg till Vännäs också! Vi har fått dispens för silvertejpen han måste ha på hoven och jag har lyckats byta bort min stalltjänst. Har t.o.m. lyckas fixa så jag får samåka med en klubbkamrat och det bästa (eller kan det vara det värsta...?) är att i samma bil åker min tränare med! :D Kommer bli en fantastisk vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback