Sommarlov är det bästa som finns

 
Vi har det rätt så najs på betet. Skrittar oss i form för stunden än om hästarna tar något skutt ibland och springer iväg. Vi sitter mest och skrattar och försöker hålla oss kvar, underbara sommar! Nu när Lusen börjar komma igång kan jag känna att det är dags för mig att börja komma igång också inför utbildningen. Så idag tog jag en trevlig promenad på 45min och förhoppningsvis fortsätter jag med det varje dag och kanske till och med börjar jogga? Haha, önsketänkande går ju ;) Mer än så gör vi inte för stunden i alla fall. Eller joo, vi myser med de nya små ponnyerna! :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

javisst, det räddar ju hela min sommar! ska stå på din bro varenda dag då du kommer hem :)

2013-06-28 @ 08:41:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback