Jobb och roligheter hela helgen med hemmatävlingarna

Bilder från förra årets hästival, till vänster Anna Jadelius och till höger Malin Nordin.

Ikväll kör vi igång igen med något av det roligaste jag vet; hemmatävlingarna. Banbygge ikväll kl.18.00, be there! Över 30 pers och jag bjuder tydligen på fika... Sådärja. Under helgens tävlingar står jag som banchef och fotograf för Equipe.com, längtar! Kommer bli fantastiska bilder då vi har en helt ny hinderpark + att det kommer en mängd kalasfina hästar och tävlar! Hur jag sedan planerade med att ha stalltjänsterna hela helgen är en annan femma ;) Men omger man sig av det underbaraste människorna så går det som en dans! 

Kommentarer
Postat av: sofiaa vikman

Jag är nästan lite nervös jag haha :D men jag tror det kommer gå finemang! Ska bli kul att se lite nya ekipage också.

Svar: Kommer att gå toppen! :)
Pernilla Larsson

2013-06-14 @ 18:17:35
URL: http://sofiavikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback