Motiverad!

 
5 dagar kvar! Sedan rullar jag och hästarna ner till glada huddik för att utbilda oss, träffa nya människor och skaffa oss en mängd erfarenhet! Hästarna rids varje dag numera, jag har hjälp med Wazoo så att jag kan koncentrera mig på Lucifer till 110% och min egna träning. För stunden tränar jag 3-4ggr i veckan, jogging och styrka varje gång. Känner mig otroligt motiverad när man har ett mål framför sig! Äter nyttig mat gör jag också för att kroppen ska kunna bygga muskler och bli starkare. Snart ska hästarna börja gå på kraftfoder dom med för att även deras kroppar ska palla med. Ååh, så spännande det känns! Vi deltagare kommer som längst norr ifrån från Örnsköldsvik, till Sundsvall och Uppsala och längst söderut från Skåne. Vilka erfarenheter vi kommer att byta mellan varandra!

Kommentarer
Postat av: ulrika

vem rider wazoo???

Svar: Sara Bylund hjälper mig rida honom :)
Pernilla Larsson

2013-07-16 @ 21:35:06
URL: http://vonkis.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback