Igångsättning Wazoo i bilder

Igår var det dags att sitta upp på Wazoo för första gången under denna igångsättning. Hade inga större förväntningar, utan tänkte att det blir som det blir. Började med gummisnodden som en säkerhetslina då jag inte riktigt vet hur han är att sätta igång. Då hittade han snabbt till ett avslappnat läge där han kändes mjuk och fin. Efter första galoppen åkte snodden och jag kunde bara sitta där, le och njuta av vilken fantastisk fin häst jag får sitta på! Jag kommer lära mig otroligt mycket under utbildningen på denna herre! Alla bilder är fotograferade av Sara :)
 

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

verkar som att wazoo gillar att vara igång igen :)

är de på samma bete som vi släppte de eller har några flyttat till det andra?

Svar: Dom står på andra sidan nu :)
Pernilla Larsson

2013-07-14 @ 20:44:51
Postat av: Olivia

Vad duktig du är på att rida!
Och vad långt hår du har fått, du har inte löshår eller?

Svar: Tack! :)Haha, nejnej! Bara naturligt ogräs till hår som växer väldigt fort ;)
Pernilla Larsson

2013-07-15 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback