Film hoppning Wazoo

 
Här kommer filmen från dagens hoppning! Tack snälla Ida för att du filmade! Det är så otroligt nyttigt att få se när man själv rider så att man kan förbättra sin egen ridning. Måste säga att jag tycker att jag har fått mycket mycket bättre hoppsits sen sist jag såg mig själv hoppa. Hästen hoppar hur bra som helst trots lite gräsmage ;)
 
Hahaha, jag bjuder på mina och Idas konversationer. Varsegod och njut! Plus att jag inte är medveten om att jag smackar mot hindrena, DET är något att jobba med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför inte smacka mot hindrerna? :)

Svar: Galoppen ska vara klar när man vänder upp mot hindret, vilket jag kände att jag hade. Ändå ska jag vara där och störa och istället för att trycka av med skänkeln börjar jag smacka istället. Det kan störa mer än hjälpa :)
Pernilla Larsson

2013-07-17 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback