Underbara häftiga ponny!

Foto: Victoria Westin
 
Åååh, var ska jag börja? Min fin fina ponny, idag var han klockren! Jag orkade bibehålla sitsen och stadgan hela passet igenom. Genom att lägga in skrittpauser när jag känner att jag eller Lusen börjar tappa orken så blir det bara positiv upplevelse där vi båda orkar bibehålla energin :)
 
Checkade av att grunderna satt i början och sedan körde jag igång med mer styrkeövningar. Skänkelvikning, öppna, flytta undan på volt, galoppfattningar, samla ihop galoppen - öka galoppen m.m. Han var klockren, så otroligt fin, mjuk i munnen, bra energi bakifrån, stora häftiga rörelser som jag knappt kunde sitta ner i. Han är så otroligt häftig att rida såna här dagar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback