Träningsschema

Tänkte börja göra schema vecka för vecka för att få lite struktur och ordning på det hela :D Är en person som älskar att planera, fundera, tänka ut bästa lösningen och få ihop pusslet. På måndag blir det klippning av ponny, han har så mycket päls så det kommer bara bli jobbigt för honom att ha kvar den nu när träningen kan komma igång på allvar. Torsdag och fredag drar jag och Julia ut i skogen på ponnyerna, kan känna att allt inte behöver vara seriöst hela tiden utan ibland behöver man bara komma ut på hästryggen och vara. Bästa sättet att umgås och träffa kompisar :D
 
Eftersom tömkörningen fungerar så bra så kommer det att vara återkommande i träningsschemat! Alltid nyttigt att variera träningen och då får även jag jobba lite ;) Kan kanske vara intressant för er att följa mina tankar kring Lusen uppbyggnad plus att jag får bättre koll när jag publicerar det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback