Stalltjänst hela helgen

Foto: Victoria Westin
 
Har haft stalltjänst både lördag och söndag, har jag inte träningsvärk i armarna imorgon så kommer jag aldrig att ha det... Känns som att kroppen snart ramlar ihop av trötthet, haha! Lilleplutt fick vila idag då jag kände att jag inte vill stressa med honom + att jag hade årsmöte med T-sek också. Ordförande ett år till! :D Så glad för att jag får fortsatt förtroende! Tack, tack, TACK!
 
Stod och pratade med lite människor inne hos plutt idag och insåg att nog bannemej har ryggmusklerna börjat komma! Han är inte alls lika kantig som tidigare utan har börjat bli rund och fin. Det borde ju börja synas lite i alla fall efter 1 månads arbete. Tänk hur han då kommer se ut till sommaren? Mums! Hoppas att denna utveckling fortsätter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback