Sprungit V51 med TV-kändis

Spring som vinden bullseye!
 
Nu mina trogna fans ska ni få höra om dagens äventyr! Pygmén var smart nog och gjorde min fantastiska dag ännu bättre; ut och iväg mot stäppen! Men hallå, vi hann inte mer än någon meter så måste jag återigen tampas med häst och vagn. Varför kan människor inte bara förstå att det är så mycket coolare för hästar att ha människor på ryggen istället för bakom? Eller ja, i mitt fall en liten irriterande pygmé.... Tydligen skulle jag springa efter också, vilken förnedring! Buffalo Mulle springer aldrig sist! Efter en liten bit mötte vi en traktor, då hade vi en rätt intressant konversation.
 
Jag: Måste om måste om måste om måste om måste om.....
Pygmé: Kan du lugna ner dig några hekton? Du behöver inte vara först jämt...
J: JAG MÅSTE ALLTID VARA FÖRST! Jag är störst, bäst, vackrast och... AAAAAAAAAAH! VAR KOM TRAKTORN IFRÅN?!?!?!
P: Men hallå?! Du kan inte tvärnita sådär???
J: Den kom ju från ingenstans! OCH DEN LEVER OM!!
P: Du såg den från 100m bort....
J: *FNOOOORRRK*
P: Gå bara förbi så vi kan rida vidare....
J: Bäst att vara beredd på att fly ändå! *Tramp tramp stamp stamp*
P: Åååh, du är så gullig när du taktar!
J: GULLIG?! Hur kan du kalla stäppens kung för gullig?! Traktorn var ju inte ens läskig...
P: Nänä.... Det märkte jag ju....
J: Hästen med vagnen försvinner! Den får inte vinna! WROOOM!!
P: HALLÅ?! 
 
Ja, ni läser ju själva att hon inte riktigt förstår min alla gånger. Bara när hon ger mig godis. Det är hennes livsuppgift. Utan tvekan. Efter denna incident fick jag springa fort som vinden! Över stäppen! Prärien! Vildmarken! Stört coolt!
Sedan träffade vi på hästen med vagnen igen och jag fick återigen springa efter... Nä nu...! Denna gången ska den inte få vinna! Shit vad fort jag sprang! Manen fladdrade i fartvinden, ögonen tåras och mjölksyran var ett faktum. Kom jag om? Vänta bara tills nästa gång... Då ska ni få ett ärligt svar på den frågan...Tydligen hade hästen varit med i V47... V105.... V33? Jaja, nånting i alla fall som tydligen är coolt för dom som springer med vagn. 7:e plats också. Löjligt. Det är ju bara 1 platsen som räknas.... Sopa..... Chansen att glänsa i TV och hästen tar den inte....
 
Nu ska jag fortsätta äta middag och fundera ut nästa bus med pygmén. Over and out! / Buffalo Bill
 
*Psst... Säg det inte högt men det är rätt fräckt ändå att jag har tävlat med en TV-kändis! COOOOOOLT!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback