Myskväll framför TVn

Bild från gårdagen med nyårsoutfiten! :D
 
Vilken underbart roligt nyårsfirande jag hade igår! Åt god mat med vänner, drog vidare till fler vänner och som vanligt lyckas vi spåra ur. Har mina aningar om att det kan ha varit Top-3 av alla fester förra året ;) Ser fram emot minst lika roliga fester i år!
 
Började detta år med uteritt med Rolo, ridpass på Lusen och därefter en skön hemmakväll. Middag från Max, flera tävttmaskiner igångsatta (som jag förövrigt upptäckte att jag glömt att ta reda på nu...) och filmmys. Imorgon kör allvaret igång igen med jobb, känns rätt så skönt att man börjar med en 3-dagars vecka. Eller ska jag säga fortsätta? Har varit ledig 3 dagar totalt sedan 23 december... Det som inte dödar härdar!
 
Imorgon under dagen kommer min årsresumé upp från 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback