Mål och visioner för 2013 | Mig själv

Foto: Karin Viklund
  • Bli bättre på att säga nej till jobb. Livet går inte ut på att jobba dygnet runt och inte mår man bra av det heller.

  • Arrangera fantastiska dressyrtävlingar på ÖOR med bästa gänget under mig.

  • Ta T-sek (om jag får sitta kvar) och HFA till nya nivåer. Har en hel del planer, idéer och visioner som jag knappt kan vänta med att köra igång...

  • Bli en bättre ryttare på alla nivåer. Nu med Lusen kommer det bli mer timmar i sadeln vilket betyder mer träning. Sedan har jag även Rolo och kanske ännu fler ponnyer att rida... ;)

  • Göra mer kvalitetstid för mig själv. Bara för att man har 3timmar över en dag betyder det inte att man MÅSTE träffa folk, jobba eller allt annat som inte räknar in att bara sitta och vara i soffan.

  • Umgås mer med människor som ger mig energi, lycka och ett bra liv. De som tar energi och kväver en kastar jag i soptunnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback